23 ülkede tüyleri azaltan Bioder, kozmetiğe en çok para harcayan Portekiz'i cezbetti
Şubat’ta girdiği pazarda tanıtım yapmadan ayda 3 bin adet satan
Bioder, Avrupa’da Türkiye üretiminin iki katı satış yapıp Latin
Amerika, Brezilya ve Japonya gibi pazarlara da girmeyi istiyor. Hedef 1
milyar dolarlık ihracat
Nüfusu
ile kıyaslandığında yılda 3-5 bin dolar ile kozmetiğe Amerika ve
Fransa’dan sonra en çok para harcayan üçüncü ülke olan Portekiz,
bitkisel tüy azaltıcı kremi Bioder ve saç dökülmelerini engelleyen
Bioxcin ürünleriyle dermokozmetik pazarında faaliyet gösteren Biota
Laboratuvarları’nın Avrupa’daki en son durağı oldu.
23 ülkede Bioxet markasıyla satılan Bioder, Şubat’ta Portekiz’in sağlık
ürünleri alanında önde gelen firmalarından KTB tarafından 2 bin
eczaneye dağıtıldı ve tanıtım yapılmadan ayda 3 bin adet satılmaya
başlandı. Bu pazarda ilk yıl 3.5 milyon euro ciro hedeflediklerini
belirten Biota Laboratuvarları’nın kurucusu Cihat Dündar, “Bir yıl
içinde Bioxcin’i de bu pazara sokarsak rakam daha da yükselecek” dedi.
Bioxet markasıyla Lübnan, İran, Ürdün, Suudi Arabistan, Suriye,
Bahreyn, Katar, Kuveyt ve Mısır’da satış yaptıklarını kaydeden Dündar,
“Bioder, Avrupa’da ise fiili olarak Lüksemburg, Belçika, Hollanda ve
Portekiz’de satılıyor” diye konuştu.
1 ay sonra İspanya ve Almanya’da da satışa geçeceklerini açıklayan Dündar, şöyle devam etti:
“2008’de Avrupa’ya, Türkiye üretiminin iki katı Bioder satışı
hedefliyoruz. Dünyada genel olarak kozmetiğe en çok para harcayan
Amerika, Japonya ve Brezilya’nın yanı sıra Arjantin, Rusya ve Latin
Amerika pazarlarına girmeyi planlıyoruz. 75 milyon dolar ihracat
hedefliyoruz. Bu rakam 5 yılda 1 milyar dolara ulaşacak.”
Yeni markalarla berber ve marketlere de girecek
KadIköy’de 20 metrekarelik küçük bir ofiste önce telefonla satılan
Bioder’in Türkiye’de bugün 25 bin eczaneye girdiğini hatırlatan Cihat
Dündar, 1 ay sonra iki yeni ürünle piyasada olacaklarını açıkladı.
Dündar, şöyle devam etti: “Ürünlerden biri Biomeen adıyla sadece
berberlerde erkeklere satılacak olan temizlik ve bakım ürünleri. Diğeri
ise marketlere bayanlara satılacak medikal bakım ve temizlik ürünleri.
Ayrıca kırışıklık, sivilce, selülit gibi problemlere de çözüm üretmeye
çalışıyoruz. Ciromuz 2009’a kadar 180 milyon dolara çıkacak.”
Şubat’ta girdiği pazarda tanıtım yapmadan ayda 3 bin adet satan
Bioder, Avrupa’da Türkiye üretiminin iki katı satış yapıp Latin
Amerika, Brezilya ve Japonya gibi pazarlara da girmeyi istiyor. Hedef 1
milyar dolarlık ihracat
Nüfusu
ile kıyaslandığında yılda 3-5 bin dolar ile kozmetiğe Amerika ve
Fransa’dan sonra en çok para harcayan üçüncü ülke olan Portekiz,
bitkisel tüy azaltıcı kremi Bioder ve saç dökülmelerini engelleyen
Bioxcin ürünleriyle dermokozmetik pazarında faaliyet gösteren Biota
Laboratuvarları’nın Avrupa’daki en son durağı oldu.
23 ülkede Bioxet markasıyla satılan Bioder, Şubat’ta Portekiz’in sağlık
ürünleri alanında önde gelen firmalarından KTB tarafından 2 bin
eczaneye dağıtıldı ve tanıtım yapılmadan ayda 3 bin adet satılmaya
başlandı. Bu pazarda ilk yıl 3.5 milyon euro ciro hedeflediklerini
belirten Biota Laboratuvarları’nın kurucusu Cihat Dündar, “Bir yıl
içinde Bioxcin’i de bu pazara sokarsak rakam daha da yükselecek” dedi.
Bioxet markasıyla Lübnan, İran, Ürdün, Suudi Arabistan, Suriye,
Bahreyn, Katar, Kuveyt ve Mısır’da satış yaptıklarını kaydeden Dündar,
“Bioder, Avrupa’da ise fiili olarak Lüksemburg, Belçika, Hollanda ve
Portekiz’de satılıyor” diye konuştu.
1 ay sonra İspanya ve Almanya’da da satışa geçeceklerini açıklayan Dündar, şöyle devam etti:
“2008’de Avrupa’ya, Türkiye üretiminin iki katı Bioder satışı
hedefliyoruz. Dünyada genel olarak kozmetiğe en çok para harcayan
Amerika, Japonya ve Brezilya’nın yanı sıra Arjantin, Rusya ve Latin
Amerika pazarlarına girmeyi planlıyoruz. 75 milyon dolar ihracat
hedefliyoruz. Bu rakam 5 yılda 1 milyar dolara ulaşacak.”
Yeni markalarla berber ve marketlere de girecek
KadIköy’de 20 metrekarelik küçük bir ofiste önce telefonla satılan
Bioder’in Türkiye’de bugün 25 bin eczaneye girdiğini hatırlatan Cihat
Dündar, 1 ay sonra iki yeni ürünle piyasada olacaklarını açıkladı.
Dündar, şöyle devam etti: “Ürünlerden biri Biomeen adıyla sadece
berberlerde erkeklere satılacak olan temizlik ve bakım ürünleri. Diğeri
ise marketlere bayanlara satılacak medikal bakım ve temizlik ürünleri.
Ayrıca kırışıklık, sivilce, selülit gibi problemlere de çözüm üretmeye
çalışıyoruz. Ciromuz 2009’a kadar 180 milyon dolara çıkacak.”