Music-Lives.TK

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Music-Lives.TK


~HoşGeldiniz~ Misafir
Son Ziyaretiniz: Perş. Ocak 01 1970
Toplam Mesajınız: 0


    Kaybolan dizüstüye Dell önlemi

    djenergy
    djenergy
    3.Derece
    3.Derece


    Erkek
    Mesaj Sayısı : 351
    Yaş : 33
    Müzik Türü</b></s> : Techno-Disco Dance
    Rep : 0
    Tecrübe Puanı : 0
    Kayıt tarihi : 27/08/08

    Konu İkonu Kaybolan dizüstüye Dell önlemi

    Mesaj tarafından djenergy Ptsi Eyl. 01 2008, 14:45

    ABD ve Avrupa'nın önemli havaalanlarında yılda 800.000'den fazla dizüstü bilgisayar kayboluyor veya çalınıyor. Dell ProSupport, uygun çözümleriyle kayıpları önlemeye hazır.
    Kaybolan dizüstüye Dell önlemi 1808_dell_275Dell için Ponemon Institute tarafından yürütülen yeni araştırma, kurum ve kuruluşlar tarafından geçtiğimiz sene içinde satın alınan 63 milyon dizüstü bilgisayarın yüzbinlercesinin kaybolduğunu ya da havalimanlarında unutulduğunu; kaybolan ve kayıp eşya bürolarına teslim edilen dizüstü bilgisayarların yüzde 57’sinin ise sahipleri tarafından geri alınmadığını gösterdi.
    Araştırmaya katılan profesyonellerin neredeyse yarısının dizüstü bilgisayarlarındaki gizli bilgileri kaybolma ya da çalınmaya karşı korumak için herhangi bir önlem almadığı da ortaya çıktı.
    Hareket halindeyken dizüstü bilgisayarlardaki bilgileri korumak için, Dell bir dizi modüler varlık ve veri koruma hizmeti içeren Dell ProSupport Mobility Services’i (Mobilite Hizmetleri) tanıttı.
    Dell ProSupport Mobility Services, mobil işgücü alanında gün geçtikçe büyüyen bir sorun olan bilgisayarların kaybolması ya da bir yerde unutulması sorunu ile karşı karşıya kalan kuruluşların dizüstü bilgisayarlarını ve bu bilgisayarlardaki gizli şirket bilgilerini korumalarına yardımcı oluyor.
    Ponemon Institute’un yürüttüğü araştırma ayrıca, EMEA (Avrupa, Ortadoğu ve Afrika) bölgesindeki en büyük havalimanlarından 8’inde her hafta 3.300 dizüstü bilgisayarın kaybolduğunu ve kayıp eşya bürolarına teslim edilen kayıp bilgisayarların yüzde 57’sinin sahipleri tarafından alınmadığını da ortaya çıkardı. Bunun altında yatan en önemli sebeplerin başında dizüstü bilgisayarların birçoğunun dış yüzeyinde herhangi bir kimlik etiketinin yer almaması geliyor.
    En çok dizüstü bilgisayarın kaybolduğu ya da çalındığı havalimanları arasında haftada 900'le Londra Heathrow, haftada 750'yle Amsterdam ve haftada 733'le Paris Charles de Gaulle yer alıyor.
    Yedekleme yapmıyoruz
    Araştırma ayrıca, EMEA bölgesindeki profesyonellerin yüzde 42’sinin dizüstü bilgisayarlarında yer alan verileri yedeklemediklerini ve iş seyahati yapan profesyonellerin yüzde 55’inin de dizüstü bilgisayarlarının kaybolması ihtimaline karşın bu bilgisayarlardaki gizli bilgileri korumak için herhangi bir önlem almadıklarını da gösterdi. Bu gizli bilgiler müşteriler ve tüketicilerle ilgili bilgileri, işle ilgili gizli bilgileri ve yazılım kodları ve ürün özellikleri ile ilgili fikri mülkiyet haklarını içerebiliyor.

    Dell'den çözüm önerisi
    Şirketlerin mobil çalışanlarını ve varlıklarını korumaları ve sürekli bağlantılı kalmaları için Dell, Şubat 2008’de faaliyete soktuğu ProSupport portföyünün kapsamını IT için ProSupport ve Son Kullanıcılar için ProSupport hizmet modellerine yeni varlık ve veri koruma hizmetleri ekleyerek genişletti. Bu yeni hizmetler:

    • Dizüstü Bilgisayar Takip ve Kurtarma Hizmeti- Şirketlerin kaybolan ya da çalınan dizüstü bilgisayarları takip etmeleri ve kurtarmalarına yardımcı oluyor.
    • Uzaktan Veri Silme Hizmeti– Dizüstü bilgisayarların kaybolması ya da çalınması durumunda Dell müşterilerinin uzaktan hasssas şirket verilerini silmesine olanak tanıyor.
    • Sabit Sürücü’deki Verilerin Kurtarılması Hizmeti– Çalışmayan ya da hasar görmüş olan sabit sürücüdeki verileri kurtarmak için hukuksal yöntemler kullanılıyor.
    • Onaylı Veri İmha Hizmeti– Müşterilerin çevreyle ilgili uyumluluk kurallarına uymalarına yardımcı olmak için dizüstü bilgisayarda yer alan verileri onaylı olarak imha ediyor, imhanın tamamlandığına dair sertifika sunuyor ve müşterilerin sabit sürücülerini çevreye zarar vermeyecek şekilde atıyor.
    • Kaza Sonucu Hasarlarda Komple Bakım Hizmetleri – Sıvı dökülmesi, yere düşürme gibi kazalar sonucu ortaya çıkan hasarlarda tamir ve yeni ürünle değiştirme masraflarını karşılıyor.
    • Daha Uzun Ömürlü Batarya Hizmeti– Orijinal bataryanın çalışmaması durumunda, bataryayla ilgili garanti süresini uzatıyor ve ücretsiz yeni batarya sunuyor.

      Similar topics

      -

      Forum Saati Cuma Kas. 22 2024, 08:33